Jako specjaliści wiemy na czym polega rynek niemiecki, dlatego doradzamy, jaką decyzję podjąć, w co warto zainwestować, czy też jaki segment rynku będzie w Twoim przypadku najlepszym rozwiązaniem. Posiadamy bogate doświadczenie w analizowaniu wszystkich czynników, a dodatkowo już na wstępnie przeprowadzamy badane szans na sukces w kontekście tego, jakie cele określił klient. Dokonujemy dogłębnych weryfikacji tego, czy planowana inwestycja będzie sukcesem biznesowym także pod kątem ekonomicznym.
Pomagamy w zidentyfikowaniu partnerów biznesowych, takich jak dostawcy czy dystrybutorzy, a także pomagamy w negocjacjach czy rozpoczynaniu współpracy. Z naszą pomocą nasi klienci mogą dobrać najlepszy model biznesowy jaki sprawdzi się na nowym rynku, w odniesieniu do zakresu działania danej firmy, czy też rodzaju konkretnych produktów lub usług.
Jako fachowcy, pomagamy stworzyć strategię wejścia na rynek, która obejmuje szereg najrozmaitszych działań w tym elementy operacyjne, zaopatrzeniowe, sprzedażowe i marketingowe (jak pozycjonowanie, kampanie reklamowe itp.). Z pomocą naszych specjalistów wejście na rynek niemiecki będzie dobrze pozycjonowane, a rozwój biznesu w nowych granicach, uwzględni także problemy jakie wiązać się mogą z ryzykiem inwestycji. Określenie poszczególnych elementów strategii obejmuje w naszym wydaniu wszystkie najważniejsze czynniki, jak grupa docelowa, polityka cenowa, możliwości działań logistycznych i dystrybucyjnych, jak również podaż i popyt na usługi danej marki czy firmy.