E-MAIL MARKETING W NIEMCZECH

Czyli o sposobach marketingu bezpośredniego online.

E-mail marketing na rynku Niemieckim

Marketing to sztuka, która pozwala skutecznie dotrzeć do odbiorcy z odpowiednim przekazem. E-mail marketing, który należy do wyjątkowo skutecznych form promocji w sieci to alternatywa, którą warto wykorzystać podczas działań w sieci, bowiem pozwala on skutecznie zachęcić do odwiedzin na stronie www, dokonania zakupu w sklepie online czy skorzystania z usług dostępnych na witrynie.
Działania marketingowe jakich bazą są wiadomości e-mail, to doskonały sposób na to, aby dotrzeć do indywidualnych klientów w sposób skuteczny i niezwykle efektowny.

Wybór e-mail marketingu do promowania firmy, marki, usług i produktów w Niemczech wydaje się być doskonałym sposobem na dotarcie do właściwej grupy docelowej. E-mail jako narzędzie uniwersalne pozwala przekazywać wiadomości w nietypowej formie, a jego atrakcyjna formuła, pozwala cieszyć się realizacją celów np. większym ruchem na stronie, zwiększeniem sprzedaży czy popularyzacją marki.

CZYM TAK WŁAŚCIWIE JEST E-MAIL MARKETING?

Dlaczego warto zainwestować w kampanię e-mail marketingową na rynek Niemiecki.

Komunikacja

E-mail marketing jest jedną z podstawowych form marketingu bezpośredniego, który trafia do odbiorców poprzez wykorzystanie komunikacji w postaci poczty elektronicznej. Jest to działanie, które ma na celu tworzenie i później podtrzymywanie relacji z klientami, ale także sprzedaż. Jego wykorzystanie jest ogromne, bowiem mogą korzystać z jego pomocy zarówno sklepy internetowe różnego rodzaju, jak również firmy oferujące usługi, blogi i wiele innych.

Zalety

Do głównych zalet, które wyróżniają e-mail marketing na tle innych form promocji w internecie, jest możliwość stworzenia przekazu o wysokiej personalizacji. Możliwe jest zatem dopasowanie e-maila do preferencji odbiorcy, jego potrzeb, a dodatkowo wysyłany jest coraz częściej imiennie zwracając się do poszczególnych użytkowników.

Personalizacja

W ramach e-mail marketingu można podzielić klientów wedle uznania, np. wedle określonych grup wiekowych czy obszarów zainteresowań, przesyłając im informacje, które treścią są precyzyjnie dobrane do ich preferencji. Jest to zatem sposób na trafienie w gusta klientów i sukces. Wiele różnych form e-mail marketingu pozwala indywidualizować przekaz, dzięki czemu odbiorcy czują się wyróżnieni, docenieni i szczególnie potraktowani. E-mail imienny sprawia, że klient czuje, że jego zawartość jest przygotowana specjalnie dla niego, stąd i treść maila będzie dla niego ciekawsza do odkrycia.

Jak jesteśmy w stanie Ci pomóc?

Jak możemy Ci pomóc w e-mail marketingu w Niemczech?
Jako znawcy wszelakich form marketingu online, wiemy kiedy i jak zastosować e-mail marketing, aby nasi Klienci uzyskali z niego jak najwięcej. Ta forma promocji to opcja, która pozwala na szybkość przekazu, a zarazem generuje ona stosunkowo małe koszty. Warto pamiętać, że e-mail marketing może spełniać wiele ról, stąd jego doskonałe dopasowanie, w tym stworzenie odpowiedniej treści, grafiki czy tytułów może mieć kluczowe znaczenie dla osiągnięcia zamierzonych celów.

Potencjalni odbiorcy są zasypywani mailami różnego rodzaju, dlatego też wykorzystanie tej formy marketingowej wymaga postawienia na sprawdzone i doświadczone zespoły specjalistów, którzy umiejętnie tworzą poszczególne maile, ale również całe kampanie mailingowe. Za sprawą e-mail marketingu jaki przeprowadzimy dla Twojej działalności w Niemczech możemy pozytywnie wpłynąć na skalowalność – pomóc możemy zarówno małym firmom o niewielkiej liczbie klientów, jak również wielkim korporacjom, które dysponują milionami użytkowników.

Z naszym wsparciem możesz stworzyć doskonale dopasowany do Twoich klientów przekaz, a co za tym idzie, większą efektywność działań. E-mail marketing jest rozwiązaniem promocyjnym, które można łatwo weryfikować, szczególnie pod kątem skuteczności. Każdy klient może poznać szczegóły prac w postaci dat, godzin i liczby wiadomości wysłanych do klientów. Dodatkowo może poznać ich skuteczność, czyli to ile osób zareagowało na maila, które z wiadomości były najbardziej interesujące, a które wygenerowały sprzedaż lub większe zainteresowanie ofertą.

SKORZYSTAJ Z NASZEGO DOŚWIADCZENIA

Dlaczego warto postawić na e-mail marketing właśnie u nas?

Profesjonalne wsparcie

Jako profesjonalna firma oferujemy usługi z zakresu marketingu w bardzo obszernym zakresie, a każdą z opcji dobieramy pod kątem potrzeb i oczekiwań naszych klientów. E-mail marketing w Niemczech w naszym wykonaniu jest niezwykle skuteczny, bowiem wykorzystujemy w naszych działaniach sprawdzone metody, ale również stale szukamy innowacyjnych rozwiązań, które zainteresują odbiorców.

Wyniki sprzedażowe pod kontrolą

E-mail marketing posiada ogromny potencjał, dlatego wykorzystujemy go zarówno w celach informacyjnych jak również promocyjno-sprzedażowych. Nasi klienci mogą liczyć również na wsparcie w planowaniu działań mailingowych na szeroką skalę, która obejmuje również badania marketingowe, pozwalające lepiej sprostać potrzebom odbiorców w przyszłości. Obszerny pakiet naszych działań pozwala doskonale dopasować formułę mailingową, stworzyć pozytywną prezentację oferty czy przekaz informacyjny, który zainteresuje odbiorców. Z naszym wsparciem klienci mogą liczyć na lepsze wyniki sprzedażowe, większy ruch na stronie i co najważniejsze mogą zbudować pozytywny obraz marki wśród potencjalnych odbiorców.

Sprawdzone metody

Zajmujemy się kompleksowym wsparciem wszystkich działań marketingowych, z których e-mail marketing jest ważną formą bezpośredniego kontaktu z docelową grupą odbiorców.

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  1. Jak pozyskać bazę adresów dla potrzeb e-mail marketingu?

    Działania e-mail marketingowe mają sens, gdy posiadamy bazę adresów elektronicznych. Do najprostszych metod ich pozyskiwania jest samodzielne ich zbieranie poprzez newslettera, za pośrednictwem formularzy kontaktowych itp. działań. Jeżeli jednak nie posiadamy bazy adresów mailowych, można takową pozyskać od firmy zewnętrznej, jednak wartościowe bazy, które obejmują odbiorców z naszej grupy docelowej to spory koszt.

  2. Czym się różni e-mail marketing od spamu?

    Pierwszą i podstawową różnicą pomiędzy e-mail marketingiem a spamem jest zgoda na otrzymywanie wiadomości jaką wyraża klient. Bez otrzymania zgody klienta, rozsyłanie maili traktowane jest jako spam. Warto dodać, że jak mówi prawo europejskie, spamem jest między innymi niezamawiana przez użytkownika poczty elektronicznej wiadomość o charakterze reklamowym lub niezamawiane oferty handlowe.

ZAINTERESOWANY WSPÓŁPRACĄ Z PROFESJONALISTAMI ?

Nasz zespół z chęcią podejmie się zlecenia wypromowania Twojej firmy, biznesu, usługi na rynku Niemieckim.

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com