Przede wszystkim prowadzimy szczegółową analizę Twojego otoczenia rynkowego, bowiem dzięki niej, możliwe jest określenie dotychczasowej skuteczności narzędzi marketingowych, które do tej pory były wykorzystywane w firmie. Jest to również element, dzięki któremu, możemy zaproponować ulepszenia wspierające efektywność kampanii marketingowych. Pomagamy określić cel audytu, aby od początku skupić się na najważniejszych potrzebach Klienta. Kompleksowy audyt czasami nie jest konieczny, dlatego wraz z Klientem ustalamy, które aspekty działalności należy zweryfikować w pierwszej kolejności.
Ponieważ rozumiemy panujące na rynku trendy, umiejętnie analizujemy konkurencję, aby pomóc Klientowi wyróżnić się i przekuć atuty w sukces. Na działania firmy w zakresie marketingu patrzymy krytycznie, a wszystko po to, aby znaleźć wszystkie niedoskonałości i problemy – od podejścia do różnego rodzaju zagadnień, przez gospodarowanie budżetem po kontrolę danych. Weryfikujemy konwersję na stronach internetowych firmy czy też sprawdzamy ruch generowany w mediach społecznościowych – prowadzimy działania audytu tak, aby pozwoliły one zweryfikować elementy, które są zgodne z potrzebami przedsiębiorstwa. W ramach audytu przeprowadzamy również ankiety z klientami, a wszystkie dane ilościowe uzupełniamy jakościowymi, przez co weryfikujemy kwestie techniczne (SEO, prędkość ładowania strony, jakość treści, design, itp.).